為何選擇我們

我們致力於透過成功的新加坡永久居留/公民身份申請來改變生活。

我們皆擁有

More than 25 years collective experience in immigration consultancy

超過15年的移民諮詢工作經驗

ex-ICA and ex-Ministry officers with an insatiable hunger to better themselves every day for every client,

前移民與關卡局(ICA)官員的第一手移民知識。

當然,踏出這一步可能令人生畏,源自四面八方的信息太多了。也許您還在懷疑,也許您以前被拒絕過,或許您甚至遇過不道德的移民顧問。您的心聲我們都聽見了。在這段旅程中,你並不孤單。

想永久住在新加坡嗎?

很興奮,廹不及待要跟我們談話?
( 或 )

我們的故事

關於我們是如何來到這裡的一點背景資料...

嗨,我叫 Kay...

team-mbl-kay-min

我名叫 Kay,我喺新加坡嘅生活由作為一個就業准證( EP )嘅持有人而開始嘅。

我出生於馬来西亞吉隆坡郊區嘅一個中下家庭,能夠探索世界曾經係我最大嘅夢想。因此,喺2011年,我加入新加坡航空公司( SIA )作為其機艙服務員,並以就業准證搬往新加坡。

我不得不說,喺新航嘅日子係我一生中最美好嘅回憶之一,因為喺我個人以及作為一名專業人士方面,我成長咗唔少。

然而,飛行咗5年後,我已感到精疲力竭,因為我唔想再度遠離我年幼嘅仔同家人。

因為我愛呢啲我生命中嘅人,我想為佢哋付出同做得更多。

因此,幫助多個家庭聚集喺一齊,將佢哋嘅移民夢想變成現實,係我對世界產生影響嘅方式,哪怕呢個影響睇起嚟係幾咁嘅細。

今日,我經營自己嘅公司,係符合我嘅夢想同我個人目標嘅:想要幫助啲同我有著相同處境嘅外派人員。

我會將今日嘅成就歸功於我作為新加坡永久居民( PR )嘅地位。

我想幫助嗰啲熱愛新加坡、希望將呢個國家視為家園嘅外籍人士。這不僅僅係為咗佢哋自己,亦都為咗畀佢哋嘅至親喺新加坡嘅一個永久身份。

我係 Kay,一個可愛男孩嘅母親、新加坡移民專家和創業媽媽。同時,我喺新加坡將多個家庭聚集喺一齊。

嗨,我係 Elena...

team-mbl-elena-min

我於 2014 年喺新加坡入境移民處開啟我極富意義嘅職業生涯,就再也冇回過頭。

雖然我生嚟就係新加坡公民,但我媽咪其實係一個移民,我親眼目睹咗佢嘅身份係點樣由原先嘅工作通行證持有者,然後變成永久居民,最後成為公民,呢一切都喺我成長過程中發生。

我唸呢啲都係當我聽客戶嘅故事嘅時候,可以同佢哋產生共鳴嘅原因之一,亦都理解佢哋想喺新加坡獲得永久身份嘅願望。

我尊重同欣賞每一個來到並信任我嘅個人同家庭,唔好将我視為任何其他嘅服務提供者,而係作為一個為佢哋嘅移民夢想而戰,並相信佢哋喺申請中應該得到公平機會嘅人。

We are an extremely powerful team of individuals put together to bring the best, personalized service to all of our clients.

我們為何而做、我們做些什麼

We are an extremely powerful team of individuals put together to bring the best, personalized service to all of our clients.

強大的團隊成員

因為我們想在這個行業裡与众不同,
一切都如實透明,
沒有銷售花招,只有公平定價。
我們想幫助像您這樣同樣對新加坡充滿熱忱的人。
同時也幫助多個家庭實現夢想,讓我們新加坡成為大家的家園。